Retouren en terugbetaling
Niet tevreden met je product? Maak hieronder een label aan. Druk via deze link een retourlabel af. Liever op je eigen manier retour sturen? Dat kan ook. Stuur het dan naar:
- Teensokkenwinkel.nl
- Hooiweg 11
- 5165 NL Waspik
- Nederland
Wat zijn de retourkosten?
Een retour vanuit Nederland kan vanaf 5,95.
Welke retourtermijn hanteren jullie?
Wij hanteren een retourtermijn van 100 dagen.
Ik wil iets ruilen, hoe kan dat het beste?
Het meest makkelijk is om gewoon een nieuwe te bestellen. Je kunt de oude dan even houden om ze te vergelijken zodat je zeker weet dat de maat juist is. Ook weet je zeker dat je gewenste product niet verkocht wordt in de tussentijd. Daarnaast heb je het ook nog eens sneller in huis. Degene die je niet wilt hebben stuur je retour en die betalen we dan terug.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerkt wordt?
Als je je retour via ons portaal doet gaat meestal iets sneller dan wanneer je hem zelf retour stuurt. We streven er naar om het de dag nadat het retour is te verwerken, maar door drukte in ons externe magazijn kan het soms een paar dagen langer duren.
Is mijn retour al verwerkt?
Als we je retour verwerkt hebben krijg je daarvan een bericht. Het geld wordt dan teruggeboekt. Dit kan een paar dagen duren, zeker als er een weekend tussenzit.
Heb je nog niets gehoord? Bekijk dan of de mail in je spamfolder zit of bekijk op de track & trace van je retour of hij al aangekomen is bij ons. Meestel wordt hij de volgende dag dan verwerkt.
Waarom is mijn geld nog niet teruggeboekt?
Het kan zijn dat je geld nog niet teruggeboekt is. Dat kan een aantal redenen hebben;
- Je pakket is nog niet retour. Bekijk de trackingcode van je retour om dat te controleren.
- De retour is door ons nog niet verwerkt. Meestal zal dat dan de volgende dag gebeuren.
- De bank heeft soms een paar dagen nodig voor de verwerking. Zeker in het weekend.
- Je hebt op een andere manier betaald. Dus je geld komt terug op bijvoorbeeld je creditcard in plaats van ideal.